۱۲۴۷۸
پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶
تعداد بازدید : ۳۱
اجتماعی حوادث

اخبار ویژه

رئیس پلیس راه استان البرز از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در محدوده این استان خبر داد.

رئیس پلیس راه استان البرز از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در محدوده این استان خبر داد.

به گزارش فراتیتر، سرهنگ پیمان کرمی امروز (پنجشنبه، ۲۱ دی ماه) گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه (۲۲ دی ماه) از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می‌شود. تردد وسایل نقلیه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران از ساعت ۱۶ روز جمعه (۲۲ دی ماه) با اعلام ماموران پلیس راه در محل یک‌طرفه خواهد شد.
 
او از رانندگان خواست هنگام سفر، از توقف در حاشیه راه‌ها به‌ویژه در مناطق کوهستانی بپرهیزند، زیرا این اقدام بر بار ترافیکی می‌افزاید.
 
وی یادآوری کرد: اطمینان از سلامت فنی خودرو و همراه داشتن سوخت کافی، از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است. رانندگان قبل سفر از سالم بودن بخاری و برف‌پاک‌کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود. همچنین همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس به رانندگان است.
 
رئیس پلیس راه البرز افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی است.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: