۱۳۱۱۳
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید : ۲۹
باند 3 نفره سرقت از مدارس تهران توسط پلیس منهدم شد.

باند 3 نفره سرقت از مدارس تهران توسط پلیس منهدم شد.

سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران در توضیح این خبر بیان داشت: با وقوع چند فقره سرقت از مدارس جنوب تهران،  بررسی موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی گفت: با تجمیع پرونده های مشابه و مراجعه کارآگاهان به محل های سرقت و همچنین انجام تحقیقات میدانی،  مشخص شد که سرقت ها توسط 2 یا 3  سارق  با استفاده از تاریکی شب انجام شده است.

سردار ولی پور گودرزی اشاره کرد: با پالایش تصاویر به دست آمده از متهمان،  تصویر واضحی از متهمان در اختیار پلیس قرار گرفت و کارآگاهان با گشت زنی های هدفمند در نهایت موفق شدند 2 تن از سارقان را هنگام پرسه زنی در اطراف مدرسه ای در جنوب تهران مشاهده و هر 2 متهم را در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه در بررسی های بیشتر از متهمان ابزار و آلات سرقت کشف شد ادامه داد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی به 15 فقره سرقت مشابه با همکاری  همدستشان اعتراف  و اظهار کردند اموال مسروقه را به 2 مالخر از اتباع کشورهای همسایه می فروختند.

رئیس پلیس آگاهی تهران  ادامه داد: در عملیات های دیگری سارق متواری و 2 مالخر اموال مسروقه نیز در مخفیگاهشان دستگیر   و متهمان به ارتکاب سرقت و مالخری اموال مسروقه معترف شدند.

این مقام ارشد انتظامی در خاتمه ابزار داشت: با تکمیل تحقیقات پلیسی  و شناسایی مال باختگان هر  5 متهم در اختیار  مرجع قضائی قرار گرفتند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: