۱۳۶۴۰
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
تعداد بازدید : ۳۲
کمبود پارکینگ مشکل قدیمی و کهنه تهرانی‌هاست که با افزایش تعداد خودروها بیش از گذشته خودنمایی می‌کند.

کمبود پارکینگ مشکل قدیمی و کهنه تهرانی‌هاست که با افزایش تعداد خودروها بیش از گذشته خودنمایی می‌کند.

به گزارش فراتیتر،کمبود پارکینگ مشکل قدیمی و کهنه تهرانی‌هاست که با افزایش تعداد خودروها بیش از گذشته خودنمایی می‌کند؛ این مسئله نه‌تنها در خیابان‌ها و محدوده مرکزی شهر بلکه در همه مناطق و کوچه و پس‌کوچه‌ها گریبان‌گیر راننده‌هایی می‌شود که پارکینگ ندارند و باید زمان زیادی را صرف یافتن فضایی برای پارک خودرو کنند.

اگرچه در مقطعی این رویکرد در شهر تهران حاکم بود که ساخت پارکینگ با سیاست استفاده حداکثری از وسایل حمل و نقل عمومی در تضاد است اما در سال‌های اخیر کمبود پارکینگ، مسئولان شهری را بر این داشته که نسبت به ساخت پارکینگ در نقاط مختلف شهر اقدام کنند.

بر همین اساس هم علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران در مهرماه سال گذشته و در حاشیه افتتاح پارکینگ طبقاتی امیرکبیر از آغاز نهضت پارکینگ‌سازی در تهران خبر داد و در خرداد سال جاری اعلام شد در برنامه توسعه پارکینگ‌های طبقاتی 28 پارکینگ در دست ساخت، طراحی یا تحویل زمین است.

در این راستا بسیاری از مناطق شهر تهران ساخت پارکینگ را در دستور کار دارند؛ شهرداری منطقه 11 نیز قرار است 2 پارکینگ عمومی احداث و در اختیار شهروندان قرار دهد.

انسیه قربانی‌نیا؛ معاون معماری و شهرسازی شهردار منطقه 11 شهر تهران اظهار کرد: برای راه‌اندازی 2 پارکینگ بزرگ در منطقه 11 منتظر صدور مجوز هستیم.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: