۱۳۶۴۹
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸
تعداد بازدید : ۲۱
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: قرص‌های غیر مجاز لاغری واقعا از روی شکل ظاهری قابل تشخیص با اصلی نیستند، گرچه قرص لاغری استانداردی در حال حاضر در بازار نیست.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: قرص‌های غیر مجاز لاغری واقعا از روی شکل ظاهری قابل تشخیص با اصلی نیستند، گرچه قرص لاغری استانداردی در حال حاضر در بازار نیست.

به گزارش فراتیتر، سرهنگ حسین باباپور در خصوص تجویز قرص لاغری گفت: واقعا تشخیص این قرص‌ها با قرص‌های مجاز بسیار سخت است و باید مردم برای تهیه قرص حتما به داروخانه‌ها مراجعه کنند. 

وی افزود: جاعلین و سوء استفاده کنندگان حتی برچسب کیوآر کد جعلی را هم بر روی جعبه این قرص‌ها می‌زنند و یا حتی قرص‌های غیر مجاز را در داخل جعبه‌های اصلی ریخته و به فروش می‌رسانند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت بیان داشت: قرص‌هایی که الان در کف بازار فروش قرص‌های لاغری وجود دارند حتی یک مورد قرص استاندارد هم وجود ندارد و نیست.

وی افزود: بررسی‌های دقیق‌تر و آنالیز موادی که در این قرص‌های غیر مجاز که بدست آمده است دریافتیم که حاوی مواد سمی و خطرناکی از جمله مواد مت آمفتامین که به شیشه و کریستال معروف هستند وجود دارد.

سرهنگ حسین باباپور گفت: این مواد اثرات بسیار مخربی بر سیستم بدن می‌گذارند و شاید به ظاهر افراد لاغر بشوند، ولی این لاغری همراه با عوارض خیلی جدی و اعتیاد غیر قابل بازگشت همراه است.

وی اظهار داشت: آشفتگی فکری، خشونت و پرخاشگری و نوعی بیماری روانی اسکیزوفرنی، بد بینی پارانویید از آثار ابتدایی این مصرف است. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: مردم به هیچ وجه گول تبلیغات ماهواره‌ای و فضای مجازی را نخورند چرا که سود جویان بدنبال سود جویی و کسب منافع خود هستند و مردم با این اقدامات درگیر و گرفتار می‌شوند. 

سرهنگ باباپور اظهار داشت: اگر شهروندان به این گونه موارد و عرضه قرص‌های غیر مجاز برخوردند حتما به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: