۱۴۴۶۱
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
تعداد بازدید : ۲۸
سازمان هواشناسی با توجه به میزان بارش برف از احتمال وقوع بهمن در برخی مناطق خبر داد و اعلام کرد: سامانه بارشی جدید سه‌شنبه وارد کشور می‌شود.

سازمان هواشناسی با توجه به میزان بارش برف از احتمال وقوع بهمن در برخی مناطق خبر داد و اعلام کرد: سامانه بارشی جدید سه‌شنبه وارد کشور می‌شود.

به گزارش فراتیتر، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در برخی مناطق استان‌های گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، ارتفاعات البرز شرقی بارش برف و باران و در برخی مناطق جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعد برق و وزش باد شدید پیش بینی شده است.

همچنین امروز در بخش‌هایی از دامنه‌های جنوبی البرز مناطق مرکزی و شرق کشور وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. با توجه به میزان بارش برف و وزش باد احتمال وقوع بهمن در ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی و شمالی وجود دارد.

طی امروز و فردا یکشنبه در برخی مناطق غرب و شمال غرب بارش پراکنده برف و وزش باد روی می‌دهد و در سایر مناطق کشور آسمان صاف است. روز دوشنبه در برخی مناطق شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز مرکزی بارش برف و باران پیش‌بینی شده است.

روز سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی جدید در غرب، شمال غرب، سواحل دریای خزر، برخی مناطق واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور بارش برف باران و وزش باد روی می‌دهد.

روز چهارشنبه سامانه بارشی در شمال شرق خواهد فعال بود و به‌تدریج از مرزهای شرقی خارج می‌شود. طی امروز و فردا در نیمه غربی، دامنه‌های جنوبی البرز و نوار شمالی و طی روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه در شرق و جنوب شرق کشور افت محسوس دما پیش‌بینی می‌شود. طی سه روز آینده خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: