۹۵۳۵
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
تعداد بازدید : ۴۴
به گفته معاون اقتصادی و برنامه ریزی صندوق بازنشستگی فولاد، شرکت‌های تابعه صندوق از جمله شرکت ساختمانی کار، دارایی‌های بازنشستگان صندوق است.

به گفته معاون اقتصادی و برنامه ریزی صندوق بازنشستگی فولاد، شرکت‌های تابعه صندوق از جمله شرکت ساختمانی کار، دارایی‌های بازنشستگان صندوق است.

به گزارش فراتیتر،جلسه بررسی گزارش عملکرد شش ماه بودجه شرکت ساختمانی کار به ریاست معاون اقتصادی و برنامه ریزی صندوق بازنشستگی فولاد برگزار شد.

پیمان نوشادی (معاون اقتصادی و برنامه ریزی صندوق بازنشستگی فولاد) در سخنانی در این جلسه با تاکید بر ضرورت چابک سازی شرکت‌های تابعه صندوق فولاد گفت: شرکت‌های تابعه صندوق از جمله شرکت ساختمانی کار، دارایی‌های بازنشستگان صندوق است و ما به نمایندگی از این عزیزان امانتدار دارایی‌های آنان هستیم. بنابراین صندوق بازنشستگی فولاد آماده است به شرکت ساختمانی کار برای بهبود وضعیت آن کمک و تعامل نماید و در عین حال بر عملکرد این شرکت نیز نظارت دقیق خواهد داشت و جلسه مذکور نیز در این راستاست.

وی افزود: شرکت ساختمانی کار ظرفیت‌های خوبی بویژه در حوزه بودجه غیرنقد شهرداری تهران در قالب حواله و هالوگرام، تملک اراضی پروژه‌ها و وصول مطالبات نهادهای مختلف را دارد و می‌تواند به درآمدزایی مطلوبی برسد مشروط بر آنکه برخی فرآیندهای خود را در بخش‌های مختلف خصوصا ساختار منابع انسانی اصلاح کند.

همچنین در نشست دیگری با حضور مدیرعامل یکی از شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگان فولاد با بانک رفاه، مسیرهای همکاری بانک رفاه کارگران با این شرکت بررسی شد.

حمیدرضا فتحی بیرانوند، قائم مقام و عضو هیئت مدیره بانک رفاه کارگران و جمعی از مدیران این بانک امروز با مهدی آشتیانی (مدیرعامل شرکت دخانیات ایران) دیدار کردند.

در این دیدار زمینه‌ها و راه‌های همکاری طرفین به ویژه در مورد بهره‌گیری از ظرفیت‌های این بانک در حوزه‌های رفاهی و نیز حمایت از نیروی انسانی و کارگران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 همچنین قائم مقام بانک رفاه و هیئت همراه از سالن‌‌های تولید شرکت دخانیات ایران بازدید کرده و از این فرصت برای گفت‌وگو با جمعی از کارگران دخانیات استفاده کردند.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: