۹۸۷۲
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱
تعداد بازدید : ۵۴
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس خصوص حواشی اخیر  بازگشت امیر تتلو به کشور توضیح داد. 

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس خصوص حواشی اخیر  بازگشت امیر تتلو به کشور توضیح داد. 

به گزارش فراتیتر،یعقوب رضازاده، عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در رابطه با بازگشت امیرحسین مقصودلو گفت: امیرحسین مقصودلو، ملقب به امیرتتلو از سال‌های گذشته در ترکیه به سر می‌برد و قصد داشت که از آنجا به اروپا برود. اما اروپایی‌ها او را نپذیرفتند و در این زمینه موفق نشد. متاسفانه وی با ایجاد باندهای ضداخلاقی در ترکیه مرتکب اقداماتی شد که به هیچ‌وجه در شان یک هنرمند واقعی نبود.

وی ادامه داد: این اقدامات ضداخلاقی وی از دیدگان نیروهای امنیتی ترکیه پنهان نماند و پلیس ترکیه وی را به دلیل شکایت خصوصی چند خانم دستگیر کرده و پس از آن به دولت ایران عودت داد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالاتی درباره نقش کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس در این پرونده تاکید کرد: به هیچ‌وجه این مساله در شان این کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیست.

وی در ادامه عنوان کرد: وی بر اساس گزارش پلیس ترکیه، به دلیل اقدامات غیراخلاقی که در آنجا انجام داده دستگیر شده و حالا که پرونده‌اش به مقامات قضایی کشورمان ارجاع شده، قطعا این مقامات با سعه صدر اتهامات وی را تفهیم کرده و به پرونده‌اش رسیدگی می‌‍شود.

رضازاده در پاسخ به این سوال که مجازات  تتلو اعدام است یا نه؟ اظهار کرد: به نظر بنده به‌دلیل وجود شاکی خصوصی و اهانت‌های بسیاری که این فرد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی داشته، قابل تعقیب و مجازات است و به هیچ‌وجه نباید در دستگاه قضایی ما مورد عفو و بخشش قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: اینکه چه مجازاتی برای ایشان درنظر گرفته می‌شود به مدراک پرونده، شکایت شاکیان و به طور کلی تشخیص دستگاه محترم قضایی از وضعیت کلی پرونده ایشان بستگی دارد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: البته که در این زمینه ما به عدالت دستگاه قضایی باور داریم و می‌دانیم که مجازات عادلانه‌ای برای ایشان لحاظ خواهد شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: