۱۲۶۲۱
شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
تعداد بازدید : ۴۳
به علت نامناسب بودن شرایط جوی برخی مدارس غیر حضوری و برخی نیز تعطیل شدند.

به علت نامناسب بودن شرایط جوی برخی مدارس غیر حضوری و برخی نیز تعطیل شدند.

به گزارش فراتیتر، بر اساس اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل در خصوص نحوه استمرار فعالیت‌های آموزشی مدارس در روز شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ برخی از مدارس استان اردبیل تعطیل اعلام شدند.

به دلیل وزش باد و برودت هوا در اردبیل فعالیت‌های آموزشی دوره‌های پیش دبستانی، ابتدایی و کلیه مدارس استثنایی در نوبت صبح و در خلخال دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی و متوسطه دوره اول روستایی در نوبت صبح تعطیل شدند.

ضمناً قابل تاکید است که تمام مدارس تعطیل اعلام شده فعالیت و تکالیف خود را به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام می‌دهند.

مدارس شهرستان چالدران شنبه تعطیل است

به دلیل بارش برف و برودت هوا، مدارس چالدران شنبه تعطیل است.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهری و روستایی در شهرستان چالدران، فردا شنبه ۲۳ دی‌ماه در شیفت صبح و عصر، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

برف برخی مدارس کردستان را غیرحضوری کرد

به دنبال بارش برف که طی روز‌های گذشته در استان کردستان، آغاز شده است مدارس شهرستان‌های دیواندره، بانه و بخش کلاترزان سنندج امروز شنبه (۲۳ دی) به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

با توجه به بارش برف، کولاک و برودت هوا، گرفتگی معابر، مدارس تمامی مقاطع شهرستان بانه در دو شیفت و صبح و بعدازظهر، امروز شنبه (۲۳ دی ماه) تعطیل و به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

همچنین با پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش و تصمیم فرماندار، امروز فعالیت تمامی مدارس ابتدایی شهرستان دیواندره در سطح شهر و روستا در نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شبکه شاد انجام خواهد شد.

بارش برف، برودت هوا و گرفتگی معابر، مدارس تمامی مقاطع روستا‌های بخش کلاترزان سنندج را هم امروز شنبه غیرحضوری کرد.

همچنین فعالیت ادارات و دستگاه‌ها نیز با دو ساعت تاخیر شروع می‌شود.

شنبه مدارس سیلوانا در ارومیه غیرحضوری شد

 بدلیل برودت هوا، روز شنبه مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش سیلوانا شهرستان ارومیه غیر حضوری شد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی، با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش سیلوانا شهرستان ارومیه، امروز شنبه ۲۳ دی‌ماه در شیفت صبح و عصر، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: