۱۳۱۴۰
جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۶
تعداد بازدید : ۲۵
رئیس پلیس پیشگیری فراجا از کشف بیش از 24 کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه خبر داد.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا از کشف بیش از 24 کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه خبر داد.

به گزارش فراتیتر، سردار علی مؤیدی رئیس پلیس پیشگیری فراجا از کشف بیش از ۲۴ کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر و تشدید اقدامات کنترلی و اطلاعاتی، پلیس راه آهن تهران از حمل و جابه جایی مواد مخدر توسط یکی از مسافران زن قطار آگاه شد.

وی ادامه داد: مأموران مبارزه با مواد مخدر پلیس راه آهن تهران با اشراف اطلاعاتی و استفاده از روش چهره زنی به خانمی از مسافران قطار بندرعباس- تهران مظنون و پس از دستگیری، وی را با رعایت حقوق شهروندی توسط پلیس زنان به گیت بازرسی هدایت کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: کارکنان این پلیس پس از اخذ مجوز قضائی و بازرسی کامل وسایل همراه این متهمه تعداد ۲۴ بسته به وزن ۲۴ کیلو و ۹۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه را که به صورت ماهرانه‌ای در چمدان و کیف دستی جاساز شده بود کشف و ضبط کردند.

سردار مؤیدی در پایان با بیان اینکه متهمه جهت سیر مراحل قانونی به همراه مواد مکشوفه تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گردید، تصریح کرد: پدیده شوم و خانمان سوز اعتیاد بدون مشارکت مردم از میان برداشته نخواهد شد و همکاری شهروندان با پلیس در زمینه مبارزه با مواد مخدر گام موثری در برخورد با این بلای خانمان سوز است.

منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: