۵۹۰۲
يکشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
تعداد بازدید : ۹۵
اجتماعی بهداشت

اخبار ویژه

رئیس اورژانس استان تهران خبر داد:
رئیس اورژانس استان تهران از کاهش رسیدن موتورلانس و آمبولانس به محل حادثه طی نیمه نخست سال جاری خبر داد.

رئیس اورژانس استان تهران از کاهش رسیدن موتورلانس و آمبولانس به محل حادثه طی نیمه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش فراتیتر، محمد اسماعیل توکلی گفت که در نیمه نخست سال‌جاری، زمان رسیدن مورتولانس و آمبولانس به محل حادثه به ترتیب سه و یک دقیقه در مقایسه با نیمه اول سال ۱۴۰۱ کاهش داشته است.
وی با اشاره به حوادث سال گذشته گفت: در حوادث سال گذشته برهمگان دوشن شد که دشمن یکی از اهداف خود را اورژانس ۱۱۵ قرارداده است، چراکه اورژانس ۱۱۵ عامل اصلی کاهش مرگ و میر ناشی از خشونت‌ها و ناهنجاری ها در صحنه است.
توکلی در ادامه با اشاره به دستور وزیر بهداشت و رئیس جمهوری در خصوص اورژانس خاطرنشان کرد: وزیر محترم دو دستور در خصوص اورژانس داشتند اول افزایش ناوگان موتورلانس و دومین دستور کاهش زمان رسیدن همراه با افزایش اعتماد عمومی بود. همچنین دستور رئیس جمهوری در سال گذشته افزایش رضایت‌مندی کارکنان ۱۱۵ و به سبب آن افزایش کیفیت خدمات است.
وی افزود: استان تهران براساس برنامه ششم توسعه نیازمند ۹۰۰ دستگاه آمبولانس است که در حال حاضر ۵۶۰ دستگاه آمبولانس است که از این تعداد هم ۴۷۰ دستگاه مستهلک است. همچنین اورژانس تهران نیازمند ۵۰۰ دستگاه موتورلانس است که در حال حاضر ۲۶۰ دستگاه موتورلانس داریم که از این تعداد ۶۰ دستگاه فرسوده است.
به گفتته توکلی‌ روزانه با اورژانس استان تهران ۱۱ هزار تماس برقرار شده و از این تعداد روزانه حدود ۳۵۰۰ ماموریت انجام می‌شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: