۵۹۴۳
سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴
تعداد بازدید : ۱۵۴
اجتماعی بهداشت

تیتر یک خبر چرخشی

بر اساس اعلام معاون فنی و عملیات اورژانس تهران، قرار لباس نیروهای اورژانس تغییر کند.

بر اساس اعلام معاون فنی و عملیات اورژانس تهران، قرار لباس نیروهای اورژانس تغییر کند.

به گزارش فراتیتر، اسماعیل فراهانی، معاون فنی و عملیات اورژانس تهران، درباره جزئیات تغییر در لباس نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی گفت: همانطور که می‌دانید نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی نیروهای عملیاتی هستند که به شکل شبانه‌روزی و در آب‌وهوا و شرایط جوی و محیطی متفاوت در شهر و جاده مشغول خدمت هستند. علاوه بر این لجستیک ماموران نیز متفاوت است از آمبولانس تا موتورلانس و اورژانس هوایی را شامل می‌شود.
وی با بیان اینکه لباس‌های فعلی جوابگوی این شرایط نبود، گفت: در همین راستا نیزتصمیم به طراحی لباس جدیدی برای اورژانس گرفته شد که شکل عملیاتی و راحت‌تری داشته باشد و در عین حال امکان استفاده از آن در تمام محیط‌ها و فضاها وجود داشته باشد.
فراهانی درباره جزئیات این تغییرات اظهارکرد: یک تی‌شرت به لباس عوامل اورژانس اضافه شد، رنگ این تی‌شرت نیز سورمه‌ای است که آرم و علائم اورژانس روی بازو، سینه و پشت سر آن درج شده است. خب پوشیدن تی‌شرت بسیار سریع‌تر از پیراهن است و همین موضوع سرعت عمل عوامل اورژانس را افرایش می‌دهد.
معاون فنی و عملیات اورژانس تهران همچنین گفت: یک شلوار کتان شش جیب هم، شلوار جدید نیروهای اورژانس است. این شلوارها امکان چابکی بیشتری را برای عوامل اورژانس فراهم کرده و علاوه بر آن یکسری اقلام ضروری برای امدادرسانی را می‌توان در همان جیب‌های شلوار قرار داد. این جنس از شلوار استحکام و مقاومت بیشتری هم دارد.
به گفته وی، برای فصل سرما، کاپشن عوامل اورژانس نیز تغییر کرده است. قبلا رنگ کاپشن اورژانس آبی فسفری با شبرنگ بود که حالا رنگ آن به سورمه‌ای تغییر کرده و البته آرم و علائم اورژانس نیز روی آن قرار دارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: