۶۱۰۲
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
تعداد بازدید : ۶۷
محدودیت‌های ترافیکی در پایان هفته؛
محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته پلیس راه از امروز با یک‌طرفه شدن جاده کندوان آغاز می‌شود.

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته پلیس راه از امروز با یک‌طرفه شدن جاده کندوان آغاز می‌شود.

به گزارش فراتیتر، مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه 19 مهر تا روز شنبه 22 مهر ماه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت 12 امروز تا ساعت 6 صبح روز شنبه از جاده‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.
آمد وشد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 امروز چهارشنبه از مرزن آباد به کرج و تهران ممنوع است و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 امروز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.
آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.
رفت وآمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 22 روز جمعه در جاده هراز در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به صورت یکطرفه خواهد بود.
تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها کماکان از جاده هراز ممنوع است.
آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 امروز چهارشنبه و همچنین از ساعت 6 تا 24 روز‌های پنجشنبه و جمعه از جاده هراز ممنوع است.
اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در جاده‌های استان خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محور‌ها هرگونه تغییر در ساعت و با نحوه اجرا محتمل خواهد بود.
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 21824434 و 21824420 با پیش شماره 011 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
مازندران 10 هزار و 700کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که از طریق سه محور چالوس، هراز وسوادکوه به پایتخت، جاده کیاسر به استان سمنان، رامسر به استان گیلان و گلوگاه به استان گلستان متصل می‌شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: