۷۱۴۰
جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
تعداد بازدید : ۶۴
یک فعال حوزه کار، پایین بودن سرمایه و کاهش هزینه ها را مهم ترین امتیاز مشاغل خانگی دانست.

یک فعال حوزه کار، پایین بودن سرمایه و کاهش هزینه ها را مهم ترین امتیاز مشاغل خانگی دانست.

به گزارش فراتیتر، فتح الله بیات گفت: گسترش مشاغل زود بازه و خانگی در کنار مشاغل پایدار می‌توانند به اقتصاد خانواده و کشور کمک کنند.
وی با اشاره به اختصاص ۱۵ درصد ایجاد اشتغال کل کشور به مشاغل خانگی اظهار کرد: مزیت‌ها و ویژگی هایی که مشاغل خانگی دارند باعث شده تا امروز بسیاری از افراد همراه با خانواده هایشان به راه اندازی کسب و کار خانگی بپردازند.

بیات افزود: افرادی که نمی‌توانند بیرون از محیط خانواده فعالیت کنند یا بودجه و سرمایه لازم را در اختیار ندارند که سرمایه گذاری هنگفتی انجام بدهند و کسب و کاری ایجاد کنند، تصمیم می‌گیرند که در داخل منازل یا اطراف محل سکونت خود کارگاه‌های کوچک مشاغل خانگی ایجاد و به عرضه و فروش محصولات خانگی اقدام کنند.

بیات تصریح کرد: کاهش هزینه‌ها در بخش مشاغل خانگی یک امتیاز بسیار مهم به شمار می‌رود، افراد وقتی در درون خانه‌های خودشان مشغول به کار می‌شوند بسیاری از هزینه‌های جانبی از قبیل رفت و آمد، اجاره سنگین مغازه و پرداخت مالیات را ندارند در نتیجه بسیاری از هزینه‌هایشان کاهش پیدا می‌کند.

وی افزود: علاوه بر این مشاغل خانگی از جذابیت و کشش بسیار بالایی برخوردار است و افراد زیادی متقاضی راه اندازی کسب و کارهای خانگی هستند، نهایتاً با تزریق یک کمک مالی کوچک یا وام‌ کم بهره می توانند کارگاه های خانگی کوچکی راه اندازی کنند و مشغول کار شوند.

این فعال حوزه کار گفت: توصیه ما این است که در بحث مشاغل خانگی توجه بیشتری صورت گیرد زیرا مشاغل زود بازه در کنار مشاغل پایدار می‌توانند به اقتصاد خانواده و کشور کمک کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: