۷۹۵۹
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۰
تعداد بازدید : ۴۲
بر اثر حرکت دنده عقب یک خودروی سواری در بزرگراه لشگری، ۲ نفر مصدوم شدند و یک دختر ۶ ساله نیز جان خود را از دست داد.

بر اثر حرکت دنده عقب یک خودروی سواری در بزرگراه لشگری، ۲ نفر مصدوم شدند و یک دختر ۶ ساله نیز جان خود را از دست داد.

به گزارش فراتیتر، از پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ رابعه جوانبخت روز سه‌شنبه افزود: در ساعت ۰۲:۵۵ بامداد امروز در محدوده بزرگراه شهید لشگری به شرق قبل از پل ایران خودرو یکدستگاه سواری ساینا بعلت حرکت دنده عقب با کامیونتی که در مسیر خود در حال حرکت بوده بشدت برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: در این تصادف سنگین دختر ۶ ساله در دم جان‌باخت و ۲ نفر دیگر نیز مصدوم شدند که توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

سرهنگ جوانبخت اظهار کرد: به ظاهر این دختربچه به علت سرماخوردگی و تب شدید در حال انتقال به بیمارستان بوده که راننده ساینا از خروجی عبور و در حال دنده عقب برای اصلاح مسیر بوده که این حادثه تلخ روی می دهد.

سرهنگ جوانبخت گفت: یکبار دیگر یک حرکت غیر ضروری و دنده عقب راننده ساینا این حادثه تلخ را ایجاد کرد، علت و تخلفی که بارها پلیس درباره آن هشدار داده و خواسته بود که اگر رانندگان یک خروجی را رد کردند هیچگاه مبادرت به حرکت دنده عقب ننمایند ولی باز هم شاهد انجام این اقدام خطرناک از سوی برخی رانندگان هستیم.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ یادآور شد: خود رانندگان می بایست از حرکت با دنده عقب در بزرگراهها خودداری نمایند و دوم اینکه مسافران و سرنشینان خودروها به محض دیدن و اطلاع از این تخلف به راننده درباره خطرات ناشی از آن هشدار و تذکرات لازم بدهند تا جان آنها به خطر نیافتد.

وی تاکید کرد: بی تفاوتی در مشاهده تخلفات و رفتارهای ناایمن ترافیکی نتیجه ای جز تصادف و بروز حوادث تلخ و ناگوار ندارد و به خود و دیگران آسیب های غیر قابل جبرانی را در پی خواهد داشت.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: