۸۳۹۱
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
تعداد بازدید : ۵۰
رئیس مرکز عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا گفت: باند ۴ نفره جعل و فروش مدارک دانشگاهی شناسایی و دستگیر شد.

رئیس مرکز عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا گفت: باند ۴ نفره جعل و فروش مدارک دانشگاهی شناسایی و دستگیر شد.

 

به گزارش فراتیتر، سرهنگ ضرغام آذین؛ رئیس مرکز عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا اظهار کرد: باند 4 نفره جعل مدارک دانشگاهی با همکاری حراست‌ دانشگاه‌های کشور شناسایی و منهدم شدند که از مخفیگاه این باند بیش از 200 مدرک دانشگاهی کشف شد.

 

وی با بیان اینکه شناسایی این باند به دلیل همکاری خوب حراست‌ دانشگاه‌ها بوده است، گفت:  این باند برای هر مدرک 100 الی 150 میلیون تومان از افراد درخواست می‌کردند.

 

 آذین با بیان اینکه برخی از افراد مشهور در جامعه (سلبریتی‌ها) اقدام به تبلیغ برای این باند می‌کردند، گفت: برخی از افراد خارجی هم مشتری این باند بودند که مدارک ایرانی سفارش می‌دادند.

 

وی با بیان اینکه افرادی که تبلیغ فروش مدارک دانشگاهی را انجام می‌دهند جرمشان معاونت در جرم است، بیان کرد: راه تبلیغ و بازاریابی و جذب مشتری این باند فضای مجازی از جمله اینستاگرام، واتساپ و تلگرام بوده است.

 

آذین با بیان اینکه خرید و فروش و حتی تبلیغ مدارک جعلی دانشگاهی جرم است، گفت: شناسایی و دستگیری باند جعل مدارک دانشگاهی همچنان در دستور کار پلیس آگاهی قرار دارد.

 

رئیس مرکز عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا در پایان با اشاره به عملکرد این مرکز از ابتدای سال تاکنون گفت: از ابتدای سال تاکنون 102 میلیارد تومان ارزش ریالی پرونده‌های مکشوفه در این مرکز که شامل پرونده‌های جعل کلاهبرداری و غیره بوده است.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: