۸۹۱۰
دوشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
تعداد بازدید : ۶۰
فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری سارق های دوقلویی که به ۵۰ منزل دستبرد زدند، اطلاع رسانی کرد.

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری سارق های دوقلویی که به ۵۰ منزل دستبرد زدند، اطلاع رسانی کرد.

به گزارش فراتیتر، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهر قزوین موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قزوین قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و همچنین جمع آوری سرنخ‌های موجود در صحنه نهایتاً رد پای ۲ برادر دو قلو را در این سرقت‌ها به دست آورده و با شناسایی هویت اصلی آنان دریافتند که این افراد جز مجرمان غیربومی و در حرکت هستند که با سکونت در یکی از استان‌های مجاور و تشکیل باندی حرفه‌ای در طول هفته به قزوین عزیمت کرده و دست به سرقت می‌زنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه با رصد هوشمندانه کارآگاهان، منزل اجاره‌ای متهمان در استان همجوار شناسایی و رفت و آمد آنان زیر نظر گرفته شد، خاطرنشان کرد: با کنترل رفت و آمد متهمان مشخص شد ،۲ نفر از بستگان این افراد از استان‌های غربی برای همکاری در سرقت به مخفیگاه آنان آمده‌اند و مأموران پس از ۳ روز تعقیب و مراقبت این سارقان، اعضای ۴ نفره این باند را که برای انجام سرقت عازم قزوین بودند در ورودی شهر قزوین دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه این سارقان در تحقیقات صورت گرفته به بیش از ۵۰ فقره سرقت منزل در قزوین اعتراف کردند تصریح کرد: ارزش اموال مسروقه توسط این افراد بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به دستگاه قضائی به همشهریان توصیه کرد: به هشدارهای پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می‌شود توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش نمایند.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: