۹۱۶۱
جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
تعداد بازدید : ۴۲
فرمانده انتظامی استان مازندران: سارق حرفه‌ای و مالخر تلفن همراه بیماران در بیمارستان خاتم شهرستان بهشهر دستگیر شد؟

فرمانده انتظامی استان مازندران: سارق حرفه‌ای و مالخر تلفن همراه بیماران در بیمارستان خاتم شهرستان بهشهر دستگیر شد؟

به گزارش فراتیتر،سردار "حسن مفخمی شهرستانی" اظهار کرد: در پی وقوع سرقت تلفن همراه از بیماران در بیمارستان خاتم بهشهر، موضوع به صورت ویژه مورد بررسی ماموران قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران کلانتری ۱۱ و پلیس آگاهی با کار تحقیقاتی و بررسی‌های میدانی موفق به شناسایی سارق جوان در بیمارستان خاتم بهشهر شدند، ادامه داد: ماموران در یک عملیات ضربتی، سارق جوان را در یکی از بخش‌های بیمارستان بازداشت کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه ماموران در بازرسی بدنی از متهم ۷ عدد موبایل کشف کردند، تصریح کرد: این سارق موبایل قاپ در بازجویی‌های پلیسی صراحتاً به سرقت ۳۰ عدد تلفن همراه در بیمارستان‌های استان مازندران و گلستان اعتراف کرد.

سردار مفخمی شهرستانی با اشاره به اینکه در این راستا یک مالخر هم در استان گلستان توسط ماموران این فرماندهی دستگیر شد، یادآور شد: پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارجاع داده شد.

آزادسازی اراضی کشاورزی در محمودآباد

فرمانده انتظامی استان مازندران همچنین از آزادسازی ۲۰هزار ۲۵۰ مترمربع از اراضی کشاورزی به ارزش ۶۱۰ میلیارد ریال در شهرستان محمودآباد خبر داد.

سردار مفخمی شهرستانی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر تصرف غیر قانونی، دیوارکشی و ساخت و سازهای غیر مجاز در بخش قابل توجهی از زمین های کشاورزی در روستاهای بخش سرخرود شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: در اجرای این ماموریت، پس از هماهنگی‌های قضائی و با حضور نمایندگان اداره جهاد کشاورزی نسبت به تخریب ۲ واحد صنفی، ۲ واحد ساختمان نیمه کاره، دیوارکشی‌ها و بناهای ایجاد شده در این زمین‌ها اقدام شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران از آزادسازی ۲۰هزار۲۵۰ مترمربع در اراضی کشاورزی در این عملیات خبر داد و تصریح کرد: ارزش زمین رهاسازی شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۶۱۰ میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفحمی شهرستانی با اشاره به اینکه با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در زمین های کشاورزی که منابع تامین کننده امنیت غذایی جامعه را تهدید می‌کند، طبق قانون برخورد خواهد شد افزود: بارها متذکر شدیم هر گونه مستحدثات خارج از محدوده قانونی شهرها و روستاها بدون اخذ مجوز از کمیسیون قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی ممنوع بوده و با متخلفین برابر قانون برخورد خواهد شد.

کشف ۱۷ تن کود شیمیایی در میاندورود

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود نیز از کشف ۱۷ تن کود شیمیایی قاچاق و دستگیری یک نفر در این ارتباط خبر داد.

سرهنگ "مجتبی راست خدیو" در تشریح این خبر بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و عرضه کود شیمیایی خارج از چرخه توزیع و برخلاف ضوابط قانونی و نظارتی توسط فردی در آن شهرستان موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران یگان امداد متهم را در حین حمل کود با یک دستگاه خودروی کامیون در محور ورودی این شهرستان دستگیر کردند.

سرهنگ راست خدیو از کشف ۱۷ تن کود شیمیایی فاقد هرگونه مدارک قانونی از خودروی مورد نظر خبر داد و اظهار کرد: در این عملیات متهم نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود ارزش کالای کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۲ میلیارد ریال عنوان کرد و در خاتمه با بیان اینکه افرادی قاچاق و محتکران کالا و ارزاق عمومی با برخورد قاطع پلیس روبرو خواهند شد، به شهروندان توصیه کرد، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت خارج از چهارچوب قانون توسط افراد سودجو مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

عامل برداشت غیرمجاز ماسه دریایی در جویبار دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از دستگیری عامل برداشت غیرمجاز ماسه دریایی و کشف ۱۵۰ تن ماسه دپو شده در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ عبدالله اکبری در تشریح این خبر، گفت: در پی برداشت غیر مجاز شن و ماسه از سواحل دریا در منطقه میانملک کوهی خیل شهرستان جویبار، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، تصریح کرد: ماموران پس از بررسی‌های همه جانبه متهم را در در حین حمل ماسه با یک دستگاه تراکتور شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ اکبری از کشف ۱۵۰ تن ماسه از محل دپو توسط متهم خبری داد و اظهار کرد: این قاچاقچی منابع طبیعی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

آزادسازی زمین کشاورزی در رامسر

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از خلع ید و آزادسازی ۲۵۰متر مربع از زمین‌های زراعی در یکی از مناطق شهرستان رامسر، به ارزش بیش از ۱۷میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ "محمد محمدپور" در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تغییر کاربری غیر قانونی و تصرف ۲۵۰ متر، از اراضی کشاورزی و زراعی در یکی از مناطق شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار رابطان این پلیس و ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران، تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی، با همکاری کارشناسان جهاد کشاورزی آن شهرستان، تمام دیوارکشی‌ها و بناهای ایجاد شده در زمین مذکور تخریب شد و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت.

وی افزود: مالک زمین‌های مذکور که پس از تفکیک غیر قانونی این زمین‌ها اقدام به دیوارکشی و ساخت و سازهای غیر مجاز در آن کرده بود نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ محمدپور ارزش زمین‌های رهاسازی شده در این عملیات را بالغ بر۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و با اشاره به مبارزه جدی پلیس با جرایم اقتصادی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری، تصرف اراضی ملی و یا کشاورزی موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: