۶۰۳۰
شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴
تعداد بازدید : ۱۱۰
سیاسی داخلی

تازه ها

یک کارشناس مسائل سیاسی می گوید آنچه که مشخص است اینکه تا به الان ۳ بر صفر مقاومت فلسطین از رژیم صهیونیستی پیش افتاده است.

یک کارشناس مسائل سیاسی می گوید آنچه که مشخص است اینکه تا به الان ۳ بر صفر مقاومت فلسطین از رژیم صهیونیستی پیش افتاده است.

به گزارش فراتیتر، علی عبدی، کارشناس مسائل فلسطین گفت: دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی اخیراً کتابی را منتشر کرد که در آن «ادعای اشراف بر ایران را مطرح کرده است» اما واقعیت آن است که آنها نتوانستند نسبت به تحرکات ۷۰ کیلومتر آن طرف تر از خود هم اشرافی داشته باشند.
این کارشناس در خصوص تحولات اخیر سرزمین‌های اشغالی و «عملیات طوفان الاقصی» که از سوی نیروهای مقاومت فلسطین علیه نیروهای رژیم اشغالگر قدس صورت گرفته است، اظهارداشت: این عملیات به جهات مختلف یک شگفتی و شوک به حساب می‌آید و هنوز تحلیلگران در ساعات اولیه این مسئله نمی‌توانند تحلیل کامل و جامعی را از ابعاد مختلف آن ارائه دهند.
وی با بیان اینکه ما با «عجیب‌ترین و بی‌سابقه‌ترین عملیات مقاومت فلسطین» طی ۷۰ الی ۸۰ سال اخیر مواجه هستیم، گفت: این عملیات نه تنها سرزمین‌های اشغالی بلکه کل منطقه را به یک شوک فرو برده است همگی از اتفاقات اخیر شگفت زده شده‌اند.
عبدی تصریح کرد: برای تحلیل بهتر و کامل این موضوع باید زمان بگذرد تا بتوانیم ابعاد مختلف آن را بررسی کنیم. آنچه که مشخص است اینکه تا به الان ۳ بر صفر مقاومت فلسطین از رژیم صهیونیستی پیش افتاده و و آنها ضربات بدی را دریافت کردند.
این کارشناس مسائل فلسطین، افزود: می‌توان اینگونه ادعا کرد که در هیچ جنگی نیروهای رژیم صهیونیستی اینطور ضربه نخورن، می‌توانم این ادعا را داشته باشم که در جنگ‌های حزب الله لبنان با این رژیم هم آنها «چنین ضربه‌ای را به لحاظ تلفات انسانی و اسرایی» که به مقاومت فلسطین داده‌اند، دریافت نکرده‌اند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: