۶۰۶۳
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
تعداد بازدید : ۹۵
سیاسی داخلی

تازه ها

رییس پلیس کشور از افتتاح سامانه هوشمند کنترل سارقان در آینده نزدیک خبر داد.

رییس پلیس کشور از افتتاح سامانه هوشمند کنترل سارقان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش فراتیتر، سردار احمدرضا رادان در مراسم رونمایی طرح های فاوایی نوآورانه و هوشمندسازی فراجا که در ستاد فاوا فراجا برگزار د، اظهار داشت: دو موضوع مهم مطرح است که همه به آن پرداختیم یکی بحث خودرو و استعلام آن اما از موضوعی که کمتر به آن پرداخته شد و غافل شدیم سامانه ای است که در شناورها راه اندازی شده در تلاشیم آن را در سایر وسایل نقلیه نیز استفاده کنیم که در این صورت انتظام ملی شکل می گیرد.
وی ادامه داد: لحظه شماری می کنم تا ان شاء الله در آینده ای نزدیک با همت همه همکاران و تلاش دوستان سامانه هوشمند کنترل سارقان را افتتاح کنیم.
فرمانده فراجا با بیان اینکه طرح های فاوایی نوآورانه و هوشمند سازی بسیار اثرگذار و مفید است، تصریح کرد: با اجرای این طرح نه فقط پلیس به سمت هوشمندی می رود بلکه دستگاه های دیگر نیز به سمت هوشمندسازی می روند.
سردار رادان با اشاره به اینکه هوشمندی دارای سه بعد انسانی، تجهیزات و ساختار است، افزود: در سال جاری این نوع هوشمندی شروع و در سال ۱۴۰۳ ادامه پیدا می کند تا ان شاء الله به روزی برسیم که بدون هیچ ارتباط فیزیکی مردم بتوانند خدمات خوب و شفافی بگیرند تا از دغدغه های مردم عزیز کاسته شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: