۱۱۷۱۹
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
تعداد بازدید : ۳۸
سیاسی داخلی

تازه ها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه نسبت به خشونت و سیاه‌نمایی در برخی سریال‌های نمایش خانگی انتقاد وجود دارد، گفت: ایراد ما به این سریال‌ها محتوایی است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه نسبت به خشونت و سیاه‌نمایی در برخی سریال‌های نمایش خانگی انتقاد وجود دارد، گفت: ایراد ما به این سریال‌ها محتوایی است.

به گزارش فراتیتر، محمد مهدی اسماعیلی صبح امروز -چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲- در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره نظارت بر فیلم و سریال‌های نمایش خانگی اظهار کرد: این موضوع به زودی با سامانه بسیاری خوبی تحت نظارت سازمان سینمایی در خواهد آمد. بخش سریال‌ها هم فعلا با توافقی که داشتیم در حال انجام شدن است تا توافق نهایی در شورای عالی انقلاب فرهنگی اتفاق بیفتد.

وی افزود: ما نگاه فرصت محور داریم و از حوزه نمایش خانگی در همه این دوره حمایت کردیم اما انتقاداتمان محتوایی است که بخشی در فیلم‌های سینمایی است که با این ساز و کار جدید باید مرتفع کنیم و بخشی هم در سریال‌هاست که امیدواریم با نظارتی که صورت می‌گیرد این مشکلات حل شود.

اسماعیلی همچنین تاکید کرد: ما منتقد نمایشی هستیم که امروز از چهره خانواده و روابط خانوادگی و از خشونت و سیاه‌نمایی در برخی از این سریال‌هاست. ایراد ما محتوایی است و نه در خصوص اصل نمایش خانگی که به عنوان یک فرصت تلقی می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره دلیل تعویق پروازهای عمره بیان کرد: رئیس سازمان حج و زیارت به من هم دیشب خبر داد و امروز هم وزیر راه در سفر ترکیه بود و امکان مذاکره نداشتیم ولی پیگیری می‌کنیم تا حل شود. مسئله یک اختلاف فنی بین دو سازمان و شرکت هواپیمایی است که باید حل شود و علی‌القاعده نباید موضوعی جدی باشد.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: