۱۱۹۲۵
جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰
تعداد بازدید : ۵۱
سیاسی خارجی

اخبار ویژه

آقای اپستین متهم به گرداندن «شبکه گسترده» دختران زیر سن قانونی برای رابطه جنسی بود. هرچند او این اتهامات را تکذیب می‌کرد. این ثروتمند آمریکایی یک دهه پیش از آن، به دلیل تلاش برای واداشتن یک کودک به کارگری جنسی محکوم شده بود.
آقای اپستین متهم به گرداندن «شبکه گسترده» دختران زیر سن قانونی برای رابطه جنسی بود. هرچند او این اتهامات را تکذیب می‌کرد. این ثروتمند آمریکایی یک دهه پیش از آن، به دلیل تلاش برای واداشتن یک کودک به کارگری جنسی محکوم شده بود.
 

به گزارش فراتیتر، جفری اپستین، مرد ثروتمندی بود که بیشتر به دلیل معاشرت با چهره‌های مشهور نظیر شاهزاده اندرو معروف بود و در سال ۲۰۱۹ میلادی در حالی که در انتظار محاکمه به اتهام قاچاق جنسی بود، در زندان خودکشی کرد.

 جفری اپستین متهم به گرداندن «شبکه گسترده» دختران زیر سن قانونی برای رابطه جنسی بود. هرچند او این اتهامات را تکذیب می‌کرد. این ثروتمند آمریکایی یک دهه پیش از آن، به دلیل تلاش برای واداشتن یک کودک به کارگری جنسی محکوم شده بود.

این قاچاقچی مشهور انسان با انتشار ناگهانی لیست محرمانه مشتری‌های مشهورش به به یکباره به بمب خبری در دنیا تبدیل شده است.

سلبریتی‌های علاقه‌مند به جزیره پدوفیل!

به تازگی لیستی به عنوان بازدیدکنندگان «جزیره پدوفیل» جفری اپستین منتشر شده است. هرچند عده‌ای بر این باورند که این لیست جعلی است، اما اسامی مشهوری از جمله جو بایدن، باراک و میشل اوباما، بیل و هیلاری کلینتون، امینم، لئوناردو دی‌کاپریو، شارلیز ترون، بن افلک، جیمی کیمل، لیدی گاگا، بیل گیتس، مایلی سایرس، مدانا، جی‌زی، بیانسه، اورلاندو بلوم، کوئنتین تارانتینو، تام هنکس، استیون اسپیلبرگ، ریانا، رابرت داونی جونیور، شاهزاده چارلز، آنجلینا جولی، کیتی پری، رابرت دنیرو، الن دی‌جنرس و ... در این لیست وجود دارد.

این لیست که اسامی آن در اختیار دادگاه است هنوز به صورت رسمی منتشر نشده است.

این جزیره متعلق به جفری اپستین بوده است که طبق شایعات تایید نشده در آن به صورت گسترده به کودکان زیر سن قانونی تجاوز می‌شده است و ۲۰۰ نفر از سلبریتی‌های آمریکایی به آن سفر کرده‌اند.

جفری اپستین که در ۱۰ اوت ۲۰۱۹ در سلول خود در مرکز اصلاح متروپلیتن نیویورک خودکشی کرد و یک روز پیش از این رویداد، دادستان با استناد به مدارک تازه، اتهام‌های تازه‌ای علیه او مطرح کرده بود. در صورت محکومیت در پرونده اتهامات جنسی او با مجازات تا ۴۵ سال زندان روبه‌رو بوده و همچنان پرونده‌های فحشا و دلالی‌های جنسی او باز هستند.

فوتبالی‌های جزیره اپستین

در لیست شوکه کننده‌ای که در حال دست به دست شدن است، نام چند چهره دنیای فوتبال نیز به چشم می‌خورد. طبق این لیست تایید نشده میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی باشگاه آرسنال و کالوم هادسون اودوی، وینگر انگلیسی سابق باشگاه چلسی از مشتریان این جزیره جنجالی بوده‌اند.

لازم به ذکر است که این لیست و اسامی موجود در آن هنوز توسط یک مرجع رسمی تایید نشده است.

لیست منتشره

نام ۲ چهره سرشناس فوتبال در جزیره جفری اپستین/ مشتری‌های مشهور این قاچاقچی کودک چه کسانی بودند؟ / بایدن، خانواده اوباما، کلینتون و سلبریتی های مشهور هم هستند! (+عکس)

 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: