۲۱۰۵
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
تعداد بازدید : ۳۲۵
سیاسی داخلی

تیتر یک خبر چرخشی

رئیس‌جمهور تاکید کرد: در برابر کارگران، مهندسان و فعالان در بخش تولید تواضع می‌کنم که برای توسعه و تولید کشور تلاش می‌کنند که بسیار ارزشمند است .

به گزاش فراتیتر، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مراسم افتتاحیه چند طرح ملی که صبح امروز از طریق ویدئو کنفرانس در حال برگزاری است در جریان افتتاح پروژه خط تولید لوازم خانگی در اصفهان گفت: اصفهان به منزله قلب ایران است و در زمینه دفاع مقدس و تولید کارهای بسیاری برای کشور انجام داده است. 

رئیس‌جمهور تاکید کرد: در برابر کارگران، مهندسان و فعالان در بخش تولید تواضع می‌کنم که برای توسعه و تولید کشور تلاش می‌کنند که بسیار ارزشمند است .

وی گفت: امیدوارم روز به روز اصفهانی پر شور‌تر و پر تلاش تر و ایرانی سر بلند داشته باشیم.

روحانی همچنین در افتتاحیه طرح‌های ملی وزارت صمت، گفت: برای ما بسیار ‌مهم است که امسال سالی پرکار و پرشتاب برای همه مسئولان و کارگران باشد؛ امسال سال تولید ملی و رونق تولید نیست بلکه سال جهش تولید است و ما باید همه توانمان را به کار ببریم و حرکتمان را باید به گونه‌ای افزایش دهیم که سالی پرافتخار برای ملت و کشور باشد.

وی افزود: تولید فولاد کشور در دولت یازدهم و دوازدهم به دو برابر تولید فولاد در تاریخ رسیده است، این به معنای آن است که همه سرمایه‌گذاران و کارآفرینان و‌ مهندسان شبانه‌روز برای آبادانی کشور تلاش می‌کنند.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: