۲۲۰۳
دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
تعداد بازدید : ۳۱۰
سیاسی داخلی

اخبار ویژه

سخنگوی دولت با بیان اینکه در حمل و نقل عمومی مانند تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها فاصله گذاری اجتماعی رعایت نمی‌شود، گفت: در مترو با اینکه همه موظف به زدن ماسک هستند اما فاصله‌گذاری رعایت نشده است.

به گزارش فراتیتر، علی ربیعی سخنگوی دولت صبح امروز (دوشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: مساله کرونا کماکان مهمترین مساله دولت و جلسات اقتصادی آن است. مبارزه ضد کرونایی دولت و نظام سلامت وارد مرحله جدیدی می‌شود. هرچه جلوتر می‌رود مراحل جدیدی را تجربه می‌کنیم. به دوران پساکرونا نرسیدیم اما از جهت آثار و تبعات کرونا که از ماه‌ها قبل شروع شده است،در دوران پساکرونا هستیم اما این به معنای این نیست که کرونا تمام شده است.

ربیعی افزود: ما اگر بتوانیم سه اصل فاصله گذاری، ماسک زدن و رعایت مسائل بهداشتی را رعایت کنیم هم از جهت حفظ سلامت جامعه و هم از نظر راه افتادن اقتصاد موفق خواهیم بود.

وی تاکید کرد: در مبارزه با کرونا چالش‌های جدیدی داشتیم و توانستیم از مراحل پیش آمده با موفقیت نسبی عبور کنیم. در برخی اماکن متبرکه رعایت فاصله گذاری مراعات شده و در برخی مکان‌ها رعایت نشده است. در وسایل حمل و نقل عمومی مانند تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها مراعات خوبی صورت نگرفته است. در مترو با اینکه همه موظف به زدن ماسک هستند اما فاصله گذاری رعایت نشده است.

سخنگوی دولت گفت: در جلسه اخیر به وزارت صمت دستور داده شد تولید ماسک را افزایش دهد تا ماسک ارزان در اختیار مردم قرار گیرد.

ربیعی با بیان اینکه در شرایط فعلی در چند استان به پیک رسیدیم، گفت: این به معنای پیک جدید نیست بلکه استان‌هایی که وارد پیک نشده بودند، امروز وارد پیک شدند.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: