۵۸۴۴
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
تعداد بازدید : ۷۵۷
سیاسی خارجی

تازه ها

سفیر آمریکا در اراضی اشغالی گفت، عربستان به شکل بزرگی در عادی‌سازی روابط دو کشور امارات و بحرین با "اسرائیل" کمک کرد و ما به اراده آن در حرکت با روند خاص خودش احترام می‌گذاریم.

به گزارش فراتیتر، به نوشته روزنامه عبری زبان "یسرائیل هیوم"، دیوید فریدمن، سفیر آمریکا در اراضی اشغالی درباره احتمال پیوستن عربستان به روند عادی‌سازی با اراضی اشغالی گفت: باید به خواست حاکمیت عربستان احترام گذاشت و اجازه داد عربستان با روند خاص خودش حرکت کرده و با شرایط آنگونه که مناسب می‌بیند، برخورد کند.

فریدمن افزود: دوست ندارم سخنگوی عربستان باشم اما این کشور به صورت کاملا آشکاری به روند عادی‌سازی با دو کشور امارات و بحرین کمک بزرگی کرد.

سفیر آمریکا در اراضی اشغالی ادامه داد: پروازها از فرودگاه بن گوریون به بحرین تنها کمی بیش از سه ساعت طول می‌کشد در حالی که همین پروازها پیش از اینکه عربستان با عبور هواپیماهای "اسرائیلی" از آسمانش موافقت کند، هفت ساعت طول می‌کشیدند.

او در پایان با اشاره به اینکه نباید از اهمیت این مساله کاست چرا که نشانه بسیار مهمی است، از کمک‌های عربستان تا این لحظه ابراز خرسندی کرد و گفت: امیدوارم این کمک‌ها از این به بعد بیشتر شوند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: