۶۴۰۳
سه‌شنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
تعداد بازدید : ۵۵
سیاسی داخلی

تازه ها

عضو شورای شهر تهران از سکوت افراد سلبریتی در قبال جنگ غزه انتقاد کرد.

عضو شورای شهر تهران از سکوت افراد سلبریتی در قبال جنگ غزه انتقاد کرد.

به گزارش فراتیتر، محمد آقامیری صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با طرح این سوال که در اغتشاشات سال گذشته عده‌ای به خصوص ورزشکاران، هنرمندان و سلبریتی‌ها علم حقوق بشر و حقوق زنان را برداشتند و به میدان آمدند؛ اما امروز این افراد کجا هستند؟ اظهار کرد: البته عده‌ای از این افراد در خصوص مظلومیت مردم فلسطین صحبت کردند؛ اما هنوز عده‌ای دیگر سکوت کردند و ما از استانداردهای دو گانه این افراد در زمینه حقوق بشر متعجب هستیم و دچار حیرت شدیم.

وی خطاب به اینگونه سلبریتی‌ها، گفت: امروز شما از مردم کشورهایی که از آنها گرین کارت گرفته‌اید درس شرافت را یاد بگیرید. نکند می‌ترسید مبادا با حرف زدن‌تان گرین کارت‌هایتان خدشه دار شود؟ شرافت را از مردم فرانسه، آلمان، انگلیس و برخی ایالت‌های آمریکا یاد بگیرید که در حمایت از مردم فلسطین به خیابان آمدند و شما سکوت می‌کنید که چه بشود؟

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه اسم کودکان فلسطینی را روی دست و پایشان می‌نویسند تا اگر در بمباران حادثه‌ای برای آنها و خانواده رخ داد حداقل شناسایی شوند، گفت: برخی از هنرمندان و سلبریتی‌ها در مورد سگ و گربه هم نظر می‌دهند، اما سکوت‌شان حیرت آور است.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: