۷۷۸۵
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
تعداد بازدید : ۴۳
سیاسی داخلی

تازه ها

حداکثر تا ابتدای هفته آینده فراخوان شرکت در انتخابات رئیس جدید اتاق بازرگانی ایران برای اعضای اتاق بازرگانی ارسال خواهد شد.

حداکثر تا ابتدای هفته آینده فراخوان شرکت در انتخابات رئیس جدید اتاق بازرگانی ایران برای اعضای اتاق بازرگانی ارسال خواهد شد.

به گزارش فراتیتر، جهانبخش سنجابی دبیر انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی ایران، با اشاره به اینکه روز چهارشنبه هفته گذشته مصوبه شورای‌عالی نظارت بر اتاق بازرگانی از طریق دبیرخانه شورا به انجمن نظارت بر انتخابات ابلاغ شد، گفت: بر همین اساس به‌قید فوریت در روز شنبه هفته جاری جلسه ویژه انجمن نظارت با حضور اعضا برگزار و مقدمات برگزاری مجدد انتخابات مطابق مصوبه شورای‌عالی نظارت فراهم شد.

سنجابی افزود: حداکثر تا ابتدای هفته آتی فراخوان شرکت در انتخابات هیئت رئیسه برای اعضای اتاق بازرگانی ارسال خواهد شد، بر این اساس 1 هفته کاری نیز فرایند ثبت‌نام از داوطلبان انجام خواهد شد. از سوی دیگر بر اساس مصوبه برگزاری انتخابات از زمان پایان ثبت‌نام در فاصله یک‌ماهه فرایند احراز صلاحیت انجام خواهد شد، به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود فرایند برگزاری مجدد انتخاب رئیس اتاق بازرگانی ایران در یک بازه 45روزه انجام شود.

وی در خاتمه با اشاره به روند برگزاری انتخابات 28 خرداد گفت: در آن مقطع برخی اعضای انجمن مشفقانه از آقای سلاح‌ورزی درخواست می‌کنند که بنا بر مصالح شخصی و عمومی اتاق بازرگانی در انتخابات شرکت نکند، حالا بعد از گذشت 4 ماه در نهایت شاهد برگزاری مجدد انتخابات مطابق قانون و اختیارات شورای‌عالی نظارت هستیم. البته هر فردی می‌تواند در مورد سازوکارهای اداری اعتراض خود را به دیوان عدالت اداری ارائه کند اما به‌نظر می‌رسد این روند موجب تداوم بلاتکلیفی می‌شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: