۵۸۲۲
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
تعداد بازدید : ۴۸۹
سیاسی داخلی

تازه ها

رییس سازمان‌اداری و استخدامی کشور تاکید کرد: چنانچه دستگاه‌های اجرایی زیرساخت‌های لازم را فراهم کنند، دورکاری منعی ندارد.

به گزارش فراتیتر،«جمشید انصاری» در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهارداشت: دورکاری یعنی اینکه زیرساخت‌هایی در دستگاه‌ها فراهم شود که کارمندان از منزل کار خود را انجام دهند.  

وی افزود: ما گفتیم هر دستگاهی که این زیرساخت را فراهم کند می‌تواند از خدمات کارکنان به صورت دورکاری استفاده کند اما دورکاری به منزله تعطیلی نیست و این را هم به دستگاه‌ها ابلاغ کردیم.  
رییس سازمان اداری و استخدامی گفت: چنانچه ستاد ملی مدیریت کرونا درباره دورکاری تصمیم‌گیری کرده و ابلاغ کند،  آن را انجام می‌دهیم.  

وزارت نیرو دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی

رییس سازمان اداری و استخدامی درباره عملکرد دستگاه‌ها در سال ۹۸ گفت: سازمان مدیریت خدمات کشوری همه ساله عملکرد دستگاه‌های اجرایی را در ابعاد شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی می‌کند و دستگاه‌هایی که عملکرد بهتری داشته باشند به عنوان دستگاه‌های برتر در جشنواره شهید رهایی معرفی می‌شوند.  

وی افزود:  امسال با وجود شیوع کرونا، ارزیابی عملکرد چون غیرحضوری بود ارزیابی انجام شد و هم در شاخص عملکرد دو ساله اصلاح نظام اداری و هم در شاخص عملکرد اختصاصی دستگاه‌ها نتیجه کار در ابتدای شهریورماه به رئیس جمهوری گزارش شد.  

انصاری گفت: چون امکان برگزاری مراسم نبود امروز در حاشیه جلسه هیات دولت از دستگاه‌های برتر تقدیر شد.

وی ادامه داد: در ارزیابی سازمان امور اداری و استخدامی و ارزیابی براساس ساختارهای اعلامی رئیس جمهوری، وزارت نیرو در مجموع شاخص‌های عمومی، اختصاصی و ارزیابی دفتر رئیس جمهوری به عنوان دستگاه برتر شناخته شد و وزراتخانه‌های نفت و ارتباطات و فناوری اطلاعات در شاخص‌های عمومی به عنوان دستگاه برتر شناخته شدند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: