۸۷۰۲
جمعه ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵
تعداد بازدید : ۴۳
سیاسی خارجی

تازه ها

در اولین روز از آتش بس موقت درنوار غزه، موج آوارگان درحال حرکت از جنوب به شمال رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد.

در اولین روز از آتش بس موقت درنوار غزه، موج آوارگان درحال حرکت از جنوب به شمال رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد.

به گزارش فراتیتر، با وجود تهدید آشکار رژیم صهیونیستی به مردم غزه برای خروج از این منطقه به سمت جنوب نوار غزه واکنش مردم به این تهدید کاملا برعکس بود.
اهالی شمال غزه با آغاز آتش بس در خانه هایشان ماندند و سیل حرکت آوارگان از مناطق میانی وجنوبی نوار غزه به سمت مناطق شمالی آغاز شد.
نظامیان صهیونیست درمواردی حتی با شلیک گلوله نیز نتوانستند مانع ازبازگشت مردم به خانه هایشان شوند و این درحالی است که بسیاری از مناطق مسکونی شمال غزه به آوار تبدیل شده است.
دکترابراهیم موسوی، نماینده حزب الله درپارلمان لبنان، آتش بس غزه را شکست آشکار رژیم صهیونیستی دانست که اعلام کرده بود اسیران خود نزد مقاومت فلسطین را تنها با جنگ و نابودی مقاومت آزاد می‌کند ونه مذاکره، اما درنهایت ناچار به مذاکره شد و به خواسته‌های مقاومت تن داد.
او گفت: دشمن صهیونیستی برغم تمام حمایت‌های آمریکا هیچ دستاوردی کسب نکرد و درنتیجه تسلیم فشار‌های ناشی ازپایداری وپیروزی‌های میدانی مقاومت شد و به آتش بس موقت تن داد.
زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، گفت اسیران نظامی دشمن صهیونیستی پیش از آزادی تمام اسیران فلسطینی وپایان کامل حمله دشمن آزاد نخواهند شد.
درلبنان، اما حزب الله تاکید کرده آرامش یا آتش بس موقت درجبهه جنوب لبنان تنها درصورتی ادامه میابد که رژیم صهیونیستی به این آرامش پایبند باشد و آتش بس غزه را نیز نقض نکند.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: